مارشت

(1 بررسی مشتری)

محصول: رومیزی نهارخوری

نام طرح: مارشت

سایز: ۱۳۰*۱۳۰ (مناسب میز ۴ نفره)

قیمت:  دونفره( 350000)، چهارنفره (450000)، چهار تا شش نفره (550000)، شش تا هشت نفره (750000)، هشت تا ده نفره (1100000) تومان

جنس: پارچه مخمل ضدلک

پارچه مخمل این رومیزی بسیار فاخر  و شکیل است و در مهمانی‌های شام و نهار رسمی قابل استفاده است. این پارچه کاملا ضدلک است و در ماشین لباسشویی قابل شستشو است و پس از شستشو نیاز به اتو‌کشی ندارد. با خیال راحت می‌توانید برای صرف غذا از آن استفاده کنید. رنگ و طرح رومیزی تثبیت شده است و با شستشو تغییر نمی‌کند.

طرح  مارشت در تمام سایزها قابل سفارش است.

تنوش خویش را عزیز بدار…

مراقبت از محصول

محصولات پارچه ایی تنوش تماما ضد لک بوده و با هر دمایی قابل شستشو در ماشین لباسشویی می باشد.

نظرات مشتریان

4
1 دیدگاه
0
1
0
0
0

1 دیدگاه برای مارشت

حذف فیلترها
  1. کاربر وردپرس

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیاد.

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تنوش : انتخابی ایده آل برای انواع هدایا

اگر به دنبال هدیه ایی خاص و منحصر به فرد برای مناسبتهای مختلف اید، محصولات تنوش یکی از بهترین انتخابها برای شماست. استودیو تنوش با طراحی و تولید انواع محصولات پارچه ایی شامل روتختی ،کوسن، پتو و رومیزی ، امکان انتخاب هدیه ایی زیبا و کاربردی را فراهم کرده است. از هدیه های تولد و عروسی گرفته تا هدیه های ولنتاین و عید.

محصولات تنوش با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا ، مناسب برای هدایای مختلف اند. روتختی های شیک و پتوهای نرم و لوکس ما ، انتخابی عای برای هدیه های عید یا کریسمس اند .

برای افرادی که به دنبال هدیه ایی شخصی و خاص هستند تنوش امکان طراحی ، چاپ و تولید هدیه مورد نظر را دارد. در واقع تنوش هدایای شما را برای عزیزانتان شخصی سازی می کند.

با تنوش ، هر هدیه ای به یک تجربه خاص تبدیل می شود.