مقالات

هنر در تنوش

هر لحظه برای گرامی‌داشت خود و محیط اطرافمان فرصتی مغتنم است. استودیو تنوش به خوبی این فرصت‌های کوتاه زندگی را قدر می‌داند؛ ازاین‌رو با طراحی‌های منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی شده برای شما، خانه‌ شما را رنگ و نقشی می‌دهد که مایه آرامش و دل‌خوشی شما باشد و از این لحظات زندگی، لذت ببرید.

تیم ما با طراحی پارچه با رنگ‌‌بندی‌ها و نقش‌های اختصاصی استودیو تنوش و تولید محصولاتی همچون پتو، روتختی، رومیزی، کوسن و… رنگ و نقشی نو به زندگی می‌بخشد.
از آن فراتر تیم ما می‌تواند براساس سلیقه و خواست شما این محصولات را طراحی و تولید کند و در واقع محصولات خود را برای شما شخصی‌سازی کند.

هنر در تنوش، خلق زیبایی‌های منحصربه‌فرد با هر رنگ و طرحی است.
برند “تنوش” داستانی است از هنرو خلاقیت که با عشق و دقت درهم تنیده شده است. ما در “تنوش” باورداریم که هر خانه و هردکوراسیون، داستانی برای گفتن دارد، داستانی که با رنگ‌ها و طرح‌ها درهم می‌آمیزد.
ما با چاپ سابلیمیشن روی پارچه این محصولات را به خانه شما می‌آوریم: پتوهایی که گرما‌بخش زمستانند. سرویس‌های خوابی که رویاهای شیرین را به واقعیت بدل می‌کنند؛ رومیزی‌ها و کوسن‌هایی که هر نگاه را به خود جذب می‌کنند؛ شال مبل‌هایی که زیبایی مبل‌ها را دو چندان می‌کنند و پرده‌هایی که پنجره‌ها را منقش می‌کنند.
این تنها بخشی ازماجراست. در واقع ما هرایده و هرتصویری که شما در ذهن دارید را روی پارچه به واقعیت تبدیل می‌کنیم. شما می‌توانید طرح و رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید و ما باتوجه به دکوراسیون منزلتان، نقشی منحصربه‌فرد خلق می‌کنیم که با فضای خانه‌تان هماهنگ باشد.
اگر نقاشی‌های کودکانتان یا آثارهنری شخصی‌تان برایتان ارزشمندند ما آنها را با عشق روی محصولاتتان به چاپ می‌رسانیم. اینجاست که هنر و خاطره با هم آمیخته می‌شوند و هر محصول “تنوش” به یک اثرهنری یکتا و منحصربه‌فرد تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *